Saturday, April 11, 2009

baru lahir...

assalamualaikum...
akhirnya lahir sudah blog ni...blog ni ditujukan untuk diri sendiri dan juga kepada sesiapa yang terbaca...blog ini dibuat secara rahsia/ senyap-senyap/underground atau pape jela yang cam illegal sebab before ni dok kutuk2 orang yang buat blog.

erk..bukan kutuk..just tertanya-tanya apa yang orang dok cerite dalam blog? kenapa semua orang ghairah untuk memiliki blog? (wah, perkataan ghairah terkeluar...) dan saya masih tak faham walaupun saya dah membaca beberapa blog yang boleh dikatakan popular...jadi untuk memahami perasaan blogger, saya decide untuk membuat blog sendiri.

saya tak mengharapkan kunjungan orang dan saya rasa kompem saya tulis dan saya yang akan baca sendiri...takpela..buleh jadi dear miss diary...so..trimelah kehadiran blogger baru di dunia blog yang penuh misteri. uiceh...misterikah??

misi blogger ini adalah untuk mendalami perasaan yang dimiliki oleh para blogger dan at the same time mau berkongsi cerita2 yang tak seberapa....

JADI MARI BERBLOG!!!

No comments:

Post a Comment