Tuesday, February 23, 2010

saechuka hamida/tanjoubi omedetou/happy birthday!

sejak umur aku 16 tahun, aku tak penah stay kay rumah time 24 Februari kecuali waktu aku umur 18. besok memang tak tau nak lari ke mana...takpe...aku duduk kat rumah diam2 macam biasa-macam tiap2 hari-nothing special.........

sebenarnya memang aku nak besok hari yang biasa je. takpe kalau takde benda best tapi jangan ada benda yang teruk..takmo2...

sempena 23 tahun ni, aku doa supaya Allah murahkan rezeki...moga2 aku dapat kerja tetap. kumpul duit buat beli langsir untuk raya nanti...LANGSIR??! moga2 aku happy dan sihat sentiasa...hmmm..ape lagi ye...banyak kot..segan nak tulis semua..semoga semua orang sekeliling aku pun hepi2 gak...anda semua mempengaruhi mood saya!



dah bertahun2 takde kek birthday...so tengok gamba pun jadila...pegh, ni berapa puluh orang boleh makan ni? eh, boleh makan ke...camne tah nak potong...thehehe...^_^

2 comments: