Tuesday, March 9, 2010

hatiku bagai tomyam campur

hari ni......er...semalam..hari selasa....rasa macam tak berpijak di bumi nyata...

1. nervous, tapi taknak pikir sangat sebab takut ape pun tak jadi
2. tak nervous, tapi kenapa tersangkut2? lepas tu dah ada perasaan tak baik dalam hati...hmm
3. rasa marah dan bengang dengan diri sendiri sebab menyalahkan orang lain sedangkan diri sendiri yang macam hampeh...
4. susah hati sampai tak lalu makan...tidur tak lena sebab asyik terkenang.
5. konon-kononnya nak senangkan hati sendiri dengan duduk depan laptop...tapi ada je benda yang buatkan ingat pada peristiwa tadi.
6. nanges bila tengok TV sebab benda paling kecik, 'nenek Seonhwa datang buat surprise'...
7. tengah nanges, dapat phone call yang sepatutnya buat diri rasa happy...tapi......
8. kembali merasa bengang sebab kenape call time tu? tak sempat nak tengok ending cerita tu!
9. happy sikit bila bagitau orang tapi rasa down balik sebab rasanya ini bukan yang diharapkan oleh dia.
10.sekarang, takde perasaan...memerlukan masa untuk digest ape yang berlaku hari ni dan memerlukan lebih masa untuk fikir apa yang patut buat di masa hadapan. i mean, minggu depan!

ok, entry ni memang takkan dipahami sebab nurul 'ain masih lagi tak berpijak di bumi nyata...nanti2 la elaborate segala macam perasaan ni...hopefully lepas2 ni happy supaya next entries mudah dibaca dan dipahami...

rindu dengan kawan-kawan...I MEAN SANGAT2 RINDU TAHAP GABAN! bukan takat dalam gambar di bawah saja..ramai.....................................lagi!korang tak anggap aku kawan pun takpe...aku perasan sorang2 jela....hehe..

geng matriks

geng rumah sewa

geng SPAS

geng 3rd RC

geng group kontrak

p/s:rasa cam ok sket plak bila upload and tengok gambar2 member kesayangan neh!

7 comments:

  1. eh aku ade dimple!

    weh mek, ko asal nih? sile mereport!

    ReplyDelete
  2. fuyoo.kaman looks young! hihi
    siap de dimple plak.mne dtg?skrg xde pon..hihi^.^
    wt plastik surgery ke buang dimple.haha.bole yeh buang dimple? muwahaha =p

    hijaunyeeee kaman!!!!!!
    i loikee!! =p

    ReplyDelete
  3. bengong tol omot nih..
    gelap ah muke tu...
    tu dimple tu ade lagi tp jarang nmpk sbb jarang senyum....

    errrr....diharap alasan tersebut ble dipakai..

    ReplyDelete
  4. ""korang tak anggap aku kawan pun takpe...aku perasan sorang2 jela....hehe..""

    ape HEHE??? sengal!
    ko je kot x ngaku aku kwn ko...HA KAN DA AKU EMO2 nih...hahahahah :P

    ReplyDelete
  5. to kama:ha'ah la...kama ada dimple!er...xtau nak repot ape kat ko kama.nnt2 la aku cerita bila aku dh topup.haha...jgn marah aku!
    poyo ar kama bg alasan jrg senyum...haha!
    ayt aku tu xde kene mengena dgn ko. sekian..

    to omot:angle tertntu je bleh nmpk dimple kama ni..huhu..saje je kan gamba lentok2 camtu..omot pnah tgk x kama pkai tdung purple?cute sgt...

    ReplyDelete
  6. dah ko ain! tak payah bgtau! malu lahhh!!

    ReplyDelete
  7. alalah...malu le plak..nyampah i!

    ReplyDelete