Wednesday, November 11, 2009

outing with kama...

assalamualaikum...
skang ni cik ain tengah rilek2 depan laptop sambil pakai facial masquer. so, muka skang ni takde perasaan. takleh nak buat facial expression walaupun rasa nak gelak, nanti mask koyak. haha!
siang tadi cik ain keluar dengan cik kama...macam besala, kami pegi jusco seremban 2. macam2 kami buat hari ni....

1. karaoke 5 buah lagu kat karaoke jamban (ehek, maaf bahasa kurang sopan...)
hampir pekak telinga akibat bunyi muzik yang terlampau kuat dan menenggelamkan suara emas kami. tapi rasanya kami bukan karaoke, tapi lebih kepada tengok music video sebab lagu first je yg ada versi karaoke, yang lain sume keluar suara penyanyi. tipu punya karaoke jamban!

2. tengok wayang
"pisau cukur". bagus cerita ni sebab kita boleh belajar peribahasa...sape2 yang tak tau makna 'pisau cukur'(hehe) leh tengok cerita ni ok!



"pisau cukur" review

  • anda perlu ada sifat gedik semulajadi bagi membolehkan anda menyukai filem ini...
  • walaupun fazura asyik turun naik court tapi aku memang suka dia berlakon. cute and natural je...
  • aku sudah jatuh hati pada kechumelan Shahredza Minhat yang pegang watak faqir (dia tak fakir pon)....magnetku sudah tertarik pada gigi besi dia...hehe
  • kenapa afdlin kuar sekejap sangat...?bayar dia banyak2 supaya dia ada banyak scene.
  • kalau aku tak tengok the making of pisau cukur, kompem aku ingat shooting kat kapal btol. nampak real...tahniah!
3. makan
erm..sedap...nape kama makan cepat sangat??

4. solat zuhur
wajib....

5. watson
beli macam2 tapi dapat plastik kedai runcit...WTSPK? (Watson Takde Stok Plastik Ke?)

6. pegi melaka
dengan menaiki kereta tanpa langsung menjejakkan kaki ke bumi 'hang tuah' itu. haha...kama menunjukkan driving skill nya...kalau kereta tu takde bumbung, sure kepala shin chan 'nyet nyot' tercabut. haha!


bukti kami berada di melaka

dah nak balik dah...

macam pemandangan tepi pantai tak???


entry ni tulis semalam, tapi semalam laptop problem sket, takleh upload gambar...sebab tu ari ni baru publish..

5 comments:

  1. jeleshnyeee...dpt dating ngn kaman berdua je...hihi...
    ain dtg la melaka...singgah umh kite...[kite??] tp umh sewa la...kicik je...ajak..eh bkn..paksa je dia dtg melaka...dtg bebtul!!! jgn msk tol je..hampeh! :)

    ReplyDelete
  2. haha, dating...!alamak, segannya orang ajak kite (eh, kite?) datang melaka...saya ni pemalu orangnya (uwek!)..insyaallah..tgkla nanti kalo ade masa dan ongkosnya, kami datang..teringin gak nak jumpe member2 kaman yang happening ni. happening ker..?heheh

    ReplyDelete
  3. karaoke: aku nyampah gell dengan kedai tuh! sumpah tak nak datang lagi!!

    movie: best!!! fazura comel sangat!!! macam nak cubit2 je pipi die...hahaahah =p

    makan: aku lapa weh...nasi ayam sedap lak tuh..isk...macam nak makan lagi je walopon mahal SANGAT!!

    melaka: hahahaha...kurang hasam kau kata bumbung kete kau tercabut..bengong!!..aku kene la bawa laju2 sbb aku takut hantar ko balik lmbt je weh...hmmm

    to omot: dia tu ajak orang len datang melaka sedangkan die da nak abeh praktikal dah...alahai.... =s

    ReplyDelete
  4. ok ar kama, next time kita karoke kat green box ke, red box lak ek? barula best giler!

    ha'ah kan, mahal gak..pttnye kita amek single set je...ala..xpe ar kama...bkn slalu dpt makan sesame kan3?

    ok, aku tak phm komen ko psl melaka ni. aku kata KALAU BUMBUNG KETA TAKDE (ala2 sport car), KEPALA SHIN CHAN LEH TERCABUT...
    ye..aku phm nape ko bwk laju...tu ar sape suh xplan dulu

    la..nak abeh praktikal dah...?xpe ar...kita pegi gak melaka jln2..pastu tido bwh jembatan..haha!

    ReplyDelete
  5. eh..asal tdo bwh jmbatan?? tdo bilik omot meh..! hahaha...de je mlk kot! heee

    ReplyDelete