Wednesday, September 9, 2009

i'm a seamstress

dah lama tak update blog ni kan?? bukan pe..busy menyiapkan tempahan baju raya daripada..err..diri sendiri...hehe..impress gak dengan diri sendiri bila berjaya menyiapkan 2 pasang baju kurung dalam masa 6 hari. rekod baru tu! mari tupuk tangan!!!

rekod baru tercipta juga bila Nurul 'Ain berjaya membuat baju kurung pahang. jenuh membuatnya. ukur baju kurung pahang yang beli dah siap lepas tu buat plak sketch kasar...pastu buat ukuran kat kain yang baru beli tu..lepas tu gunting...lepas tu bukan terus jadi. adalah salah silapnya...asek kene bukak jahitan pastu jahit balik...yang sadisnya, silap tu silap yang mengarut. boleh pulak pegi jahit 1 part betul, satu part terbalik. huhu...maknanya dah penatla tu..take a rest jap.

bila sibuk sangat menjahit, laptop pun tak bukak apatah lagi nak bukak internet. pastu mood pun jadi semacam je...so, kene gak menghabeskan masa depan laptop sambil surf internet demi memastikan mood ok...ceh, alasan!

3 comments:

  1. haaaaaaaaaaa!!!
    aku dah kawen nnt ko kene jahit baju raye aku tau???
    wahahahahah =p

    ain.....hmmmmmmm....ain.....hmmmmm....takde pape laa...arap2 ko hepi mase raye ni ;)

    ReplyDelete
  2. sangat tak paham apa kene mengena kawen dengan raya..ok, takpela buat2 paham...
    hmm...kama..hmm..kama..aku arap pun aku hepi raya ni...kueng2..apekah..???

    ReplyDelete
  3. ko suke tau imitate ape yg aku da tulis..nyampah!!
    eh jap..aku pon xtau kesinambungan kawen dan raye...tah..dua2 tu bende hepi..ade kaitan la tu kan??

    ain, saye rindu awak! (yana bace ni sure dia koma 2 hari...har har har)

    ReplyDelete