Thursday, September 17, 2009

nak raya dah...!

sekarang ni aku tengah merajuk dengan facebook...
"hahaha! apa kes merajuk dengan facebook itu?"

tula pasal..aku pun rasa klaka...hahaha! gelak sekali. kenapa merajuk? ok, setiap kali bukak facebook, mesti rasa sedey bila baca status orang dan tengok gambar2 yang diupload mereka.
"jelesla tu...."

ye, aku ngaku aku jelesh!ok, habis cerita...

hari isnin ari tu, aku pergi shopping sama daddy. tempat besa sejak bertahun2 dulu...'terminal 1'. ok, tak glemer pun tempat tu, tapi kat sini banyak tempat parking dan memang dah hafal susun letak kedai2 kat sini. kalaula rumah aku dekat dengan Mid Valley...hmmm

shopping dengan daddy bermakna aku takleh shopping skali sebab daddy kalau shopping barang punyala lama. aku tak paham btol dengan orang lelaki ni. aku tak taula lelaki lain, tapi ni daddy aku la...kat men's department tu apa sangatlah choice yang ada. fesyen sama...cutting sama...yang boleh pilih cuma kaler, jenama dan harga...tapi...........................................
punyala lama!

nak pilih satu seluar slack pun dekat nak setengah jam. tak kira lagi betapa lamanya try seluar tu kat fitting room lepas tu alter kaki seluar tu. beli seluar sahaja mengambil masa 1 jam. kalau perempuan, lain cerita la kan....kita ni banyak..........pilihan. fesyen dah berjenis2...pastu ada banyak corak, lagi banyak warna berbanding orang laki yang selalunya hanya ada pilihan 'earth colour' saja...

ok, mesti ingat aku marah kan...eh, takla...tak marah pon..bukan selalu dapat chance shopping dengan daddy. dan daddy pun shopping baju setahun sekali je kot..time raya..jadi dia memang patutla pilih betul2. aku lainla...setahun tu..berkali2...pakai duit daddy gak...ooppss! aku rasa berbesar hati dapat shopping dengan daddy sebab ini mengelakkan daddy tersalah buat pilihan sebab daddy selalu end up beli kaler2 yang...err..huduh...jadi anaknya ini akan tolong memilih kaler2 yang cantik dan sesuai dengan daddy..huhu...

sudahnya dah balik rumah baru sedar yang ada beberapa barang aku tak beli...adoi, nak raya dah ni..tak sempat dah...tak mengapalah...save duit...wuhu~!

3 comments:

  1. ""sudahnya dah balik rumah baru sedar yang ada beberapa barang aku tak beli""

    haha, tergelak aku bace weh...ape kau ni..bukan ko ni ain...ko slalu pe bawa list barang nak beli barang, tetiba shopping dengan ayah ko, terus ko lupe? isk..isk..

    weh weh, aku tak pernah lak shopping dgn ayah aku..hmm..ayah aku tu slalu lepak2 kat kedai tv la, computer la...alahai..lemah aku nak ikut die..last2 aku jalan sorg2 gi tmpt yg aku nak gi..aku pon x ikut mak aku sbb nanti kene pakse pilih baju yg aku tak berkenan pon..mak aku kan strict pasal pemakaian aku ni, hehe..

    ReplyDelete
  2. hehe..list barang dah tak berguna dah..tip list barang tu boleh guna kalo shopping sorang je...

    wah, rock ar ayah ko pegi kedai2 camtu...eleh, ko tak berkenan pon barang yang mak ko pilih, tapi mak ko gak yang bayar kan..syok la camtu...

    kama, nanti kita shopping sesama ye..mesti best. ko pun dah jd kaki shopping skang..huhu

    ReplyDelete
  3. kurang hasam ko kate aku ni KAKI SHOPPING...aku shop-shop cd/vcd/dvd ajorrr....tapiiiiii kalo baju2 tu kalo ade yg lawa2 and duit aku pon ade byk.......hehe......KITA BELI LAH KAN?????? miahahahahahaa =p

    ReplyDelete