Monday, December 14, 2009

tv oh tv

wahai apek kedai baiki tv....silala call daddy saya cepat dan katalah yang tv dah ok, dah boleh jemput balik. err, walaupun before tu kene bayar dulu...takpe. daddy saya akan bayar. bukan saya..hehe..

hari ke-2 tanpa astro.
ok, tak tau la nape cam rasa boring sesangat. astro tu basic package je kot. takde banyak pilihan channel pun. and selalunya tengok channel2 free macam TV3 atau 8TV je dan ade je channel tu kat TV kecik ni tapi...........kenapa rasa bosan melampau?!

selalunya malam isnin camni, inilah jadual tengok tv aku
9.15pm-10.10pm-the queen returns-KBSW
10.10pm-11pm-supernatural-AXN
11-12- amazing race-AXN (final minggu lepas, so tak tau ape cerita baru)
11.20-12.30- roundtable plus-KBSW

ok, aku dah jadi TVholic. nak kene pegi therapy ke? buat group dalam bulatan...pastu cerita pasal masalah kita..macam cerita 'confession of shopaholic' tu...hehe...teringat lak filem tu. tengok ngan zira, yin and niza di malam tahun baru 2009.

ha'ah dah nak tahun baru. tahun baru hijrah dan masihi...hmmm, kene pikir nak buat resolusi apa untuk tahun 1431H dan 2010M.
10/10/10- KAWEN????!!!
HAHA!!!gelak sampai perut cramp!

No comments:

Post a Comment