Wednesday, August 26, 2009

Bebelan tiada Bertajuk...

orang membebel ade tajuk ke?ehek...disebabkan cik kama@anti K@acik kaman suka membaca bebelan aku, maka ini memberikan motivasi untuk aku trus membebel. ade ke dia kata aku comel bebel2 tu..kama, say something that i don't know..ahakz!!!haktuih!haktuih!

agaknya membebel ni kepakaran aku kot...teringat lak time tunggu teksi kat Amcorp Mall ngan Ana zaman 2nd year kat UM, teksi tak sampai2...orang ramai beratur depan kitorang, maka aku pun membebel sengsorang kat situ..cian Ana terpaksa menahan telinga. tapi kebetulan lak teksi satu2 lalu kat situ..okey..hati tenang sket..stop membebel...pastu takde lagi teksi lalu. aik??!! Ana pun suruh "sambung bebel Ain!" kebetulan teksi lalu lagi...so, aku pun terus membebel sampai kitorang dapat teksi. kebetulan ye kawan2..kebetulan...coincidence...uiceh..speaking omputeh saya!

so, time nak pegi site visit ngan group kontrak-ana, nor, pakcik john...kalo tak dapat teksi, dorang akan suruh aku membebel. pastu pakcik john tu siap cakap kalo aku tahan teksi mesti teksi berenti. err...aku dah sogok pakcik teksi tu..hehe..takla..coincidence...muka kesian kot...

kalo nanti aku membebel kat anak2 aku..mesti dorang tak heran kan..? dah jadi 'bebel lullaby' lak..hmmm..
"hubby, tolong marah budak2 ni...i dah penat membebel, dorang wat dunno je"
hubby???!!!! siapakah hubby saya???
MUNGKINKAH......
wakaka..jangan muntah..batal pose!!

p/s: budak2? maknenye lebih 1..berangan ain!
lama gile tak baca chat box...sori..tak reply pun msg member2...

2 comments:

  1. ape kaitan ko ske bebel dengan fahrin ahmad???
    aku tak faham okeh?
    ko jgn prasan ok ain?

    hmmmmmm...ko bebel2 bukan bebel2 yg sakit ati tuuu..
    bebel2 ko tu mcm comel tau?
    mesti anak2 ko ske dengar ko bebel..
    mesti dorang kate, "" maa, keep on bebel..kami suka!""
    maka oleh itueww, anak2 ko sure sumenye mendengar kata2 ko...

    aminnn!!!

    ReplyDelete
  2. AMINN..SAYANG KO LEBIH KAMA!

    OK KAMA, DOAKAN AKU KAWEN DENGAN FAHRIN AHMAD LAK..AMINNNN!!

    ReplyDelete