Monday, August 10, 2009

lazy day.........

hua2! aku rasa sekarang everyday is my lazy day kot....hari ni insyaallah, kalau habis puasa hari ni..lagi tinggal sehari je nak ganti puasa...alhamdulillah..dapat gak ganti puasa walaupun sikit2 dan ikut mood...

nape kan kalo pose, kita lapar tapi bila tak pose, takde selera lak nak makan???itulah namanya cobaan...btol x???(btol...jawab diri sendiri)

nak cite ni..nak sesangat tengok movie 'setem'..orang yang dah tengok, sume kata best..err...responden yang terlibat cuma sorang. leh pakai ke? eh, buleh...dahla aku ni peminat cerita arahan kabir bhatia...huhu..nak tengok setem!!!








pastu tak saba nak tunggu papadom kuar...cite ni menang best film tau masa ffm. mesti best ni..filem tak tayang lagi dah menang berlambak2 awards. ok, kesimpulan?? marilah sokong filem malaysia YANG BERKUALITI. kalo filem hampeh stakat nak tiru filem orang and recycle idea sendiri, lebih baik pegi makan kat pizza hut..(eh, pesal contoh makanan ni? makruh woi!)

3 comments:

  1. tengok dengan aku kalo tak siap ko!!
    ain.....skrg je ko leh lepak2..lepas2 ni da keje xleh da...ehehhe =p

    ReplyDelete
  2. aku igt ko tak suka tgk cite melayu..cite melayu aku tgk ngan ko 'upin dan ipin' je kot...hehe

    eh, lagi best pe kalo dah keje. leh blanje ko..ohohoi..yer je aku ni!

    ReplyDelete
  3. ha!
    ko da ckp!
    ko kene ah blanje aku ble dapat gaji kedua nanti tau??
    ala takat kfc je weh plus satu donut big apple..tak sampai rm15 pon...miahahaha

    :D
    :D

    AKU NAK TGK 2 CTE TU KAT WAYANG!!!!!!
    sape lagi slalu teman aku tgk wayang kalo bukan ko or adik bradik aku..hehehhe =p

    ReplyDelete