Tuesday, August 25, 2009

bila bleh pose ni??

ehek, bleh ke wat tajuk entry camtu. nampak sangat le keuzuran diri..hehe..takpela..ok, bila tak pose, maka bulan ramadhan tu tak terasa langsung. dahla tinggal dua orang je ngan ayah..terasa betul kesunyian. mulala nak pikir benda sedih2...pastu rasa malas nak pikir..pendam je dalam hati..takut bila2 masa je boleh meletup. rilek ain..jangan letup2.

pastu punyala boring duduk ngadap laptop and tv sepanjang masa. tengok cd gokusen 2. gelak sorang2...pastu dok kata chomey!kawaii!mengapakah mereka suka membuat aksi yang comel???kame, jin and hiro....mecha2 kawaii!!!!~faint~

pastu kalo internet cam lombap sangat atau takde connection langsung (ini biasa berlaku ye....), tengokle tv. rancangan favourite? 'the biggest loser', 'the oprah'...sebab cite ni confirm ade tiap2 hari. pastu nanges sorang2. ceh, sungguh pandai mereka menyentuh emosiku. yang ironinya kalo tengok 'the biggest loser' tu mesti time makan. WHAT THE....(sambung sendri)

kalo internet cambest(cam sekarang)..akan tengok atau download klip Arashi...bukak facebook..acccepting request yang melambak2..ntah pape tah...bagi bunga la..coklat la..setakat bagi gamba je..bagila btol2..eh, takpe2..tu bermakna mereka ingat kat aku. ke korang ni main click je nama aku time disuruh 'pick 15 friends'. tapi mesti korang ade more than 15 friends kan...ok, thanxla sebab click nama aku.

cik ain, cukup2 la mengomel tu...jom main FarmVille kat facebook. best sangat ke main bende alah ni? beria aku tengok orang lain main...aku bab2 bercucuk tanam ni dah trauma...huhu

2 comments:

  1. hahaha..siyes entry ko ni mcm comel gila!!!
    dari kau cakap pasal KEUZURAN ITUEWW, cte gokusen ko tu (J-DORAMA ROCK!!) sampai le pasal ko nye line intrnet..

    makcik, siyes ko da trauma nak menanam setelah ko menanam 40 olie??
    cian ko kann??

    KO BIAR BETIK NAK MAIN FARMVILLE??
    agak2 lembu kambig ko hilang, jgn ko wat annoucement SAPE CURI LEMBU AKU NI HA???

    sah2 aku gelak guling2 weh...hahahaa

    =p

    ReplyDelete
  2. hua2! aku baca balik pun lawak gak...

    btol la..aku ni bukan green fingers..trauma2...!

    eh, boleh main curik2 ke? aku xmain pun lagi. smlm internet bengong ke, facebook ke bengong..ntah..tak pat nak bukak farmville tu..

    ReplyDelete