Wednesday, August 26, 2009

Trivia Ain Wahab...

dah lama aku tak dengar orang panggil aku ain wahab. last time kat matrik..sebab kat blok A5 tu ramai sangat name ain. sume glemer lak tu(?)..so kene panggil ain (....). ada ain seksi, ain rahman, ain Z, ain syafiqah, ain bilik depan...and aku dipanggil ain wahab. masa kat praktikum H6P4 pun aku dipanggil ain wahab gak sebab ade sorang lagi nama ain ramli.

time kat UM, takde pun orang panggil aku ain wahab. aku membuat pilihan bijak dengan tidak mempunyai connection dengan orang lain nama ain. eh, ada gak..tapi aku dipanggil ain je..ain yang lain tu, dipanggil dengan nama bapaknya...tetiba ari tu zul (budak 3rd college UM) bagi komen gambar kat facebook

komen ni sebab aku bagi komen kat gambar nordin- yang kama cakap nordin comel...rilek kama ..aku tak bagitau pun sape cakap dia comel..ke ko nak aku bagitau?? hehe

perkara pokoknya..aku rasa cam nostalgic lak bila orang panggil aku ain wahab ni..hehe

eh, jauh menyimpang ni...tajuk entri ni trivia..ok trivianya ialah..

tahukah anda bahawa nurul ain baru je mengeset time kat blog ni. sebab tu entry2 before ni anda akan dapati entry2 dipost pada waktu yang pelik cam 4.17 am, 6.02 am..ajaiblah tu bahawa nurul ain sanggup berjaga hanya semata2 untuk mengepost entry...

tahukah anda bahawa kecintaan saya terhadap Arashi telah menyebabkan saya mempunyai koleksi 131 buah lagu Arashi tanpa membeli album mereka..(shhh). ini mengalahkan artis feveret saya sejak darjah 4 iaitu Dato' Siti Nurhaliza dengan hanya 74 buah lagu.

kecintaan saya yang melampau kepada Arashi juga menyebabkan saya telah menjadi 'download freak' dan kini saya mempunyai koleksi 280 klip arashi tidak termasuk *PV mereka.

juga..saya telah mendownload dan menyimpan lebih 400 gambar Arashi.

*PV: promotion video @ kat Malaysia..kita panggil video muzik. wah!

p/s: ARASHI SAIKOU DESS!




2 comments:

  1. yeah...aku letak lagi nama ko kat phone ni as Ain Wahab tapi sepatutnye aku letak Ain Abd Wahab...

    weh......best sgt ke arashi ko tu? ishh..nyampah lak aku kdg2 kalo ko cte pasal arashi....haram jadah ape aku tak tau pasal dorang

    =p

    ReplyDelete
  2. kama..jangan mara haa...
    aku lagi suka ngan orang yang tatau pape pasal Arashi ni..rememeber..
    SHARING IS NOT CARING...
    HAHA!

    ReplyDelete